Dizajner i umjetnik

Predstavljamo: Željko Serdarević

U našoj Galeriji predstavljamo neke od recentnih radova jednog od najcjenjenijih suvremenih grafičkih dizajnera i vizualnih umjetnika Željka Serdarevića
Portret Željko Serdarević
Uz rad za brojna kazališta, nakladnike, filmske i druge festivale te razne kulturne subjekte, Željko Serdarević je osobito poznat i priznat u polju oblikovanja knjiga, kao autor niza iznimnih monografija, biblioteka i izdanja

Željko Serdarević (Split, 1965) je od 1980. godine aktivan na kazališnoj i glazbenoj sceni. Likovne radove izlaže od 1984., a kao grafički dizajner afirmira se krajem 1980-ih, djelovanjem u sklopu studija Imitacija života (plakati za Eurokaz, Dramu SNG Maribor). Tijekom 1990-ih radi za kazališta, nakladnike, festivale i reklamne agencije u Austriji i Sloveniji.

S Draganom Mileusnićem pokreće 2003. godine u Zagrebu nakladu Postscriptum (izdanja Leksikon YU mitologije, Od Bauhausa do našeg doma). U suradnji s njim oprema knjige (za izdavače Pelago, DAF), izrađuje video-projekcije za kazališne i cirkuske spektakle (Tomaž Pandur, Nacho Duato, André Heller) te snima glazbene spotove i kratke eksperimentalne filmove.

Proteklih deceniju i pol njegovog djelovanja obilježili su projekti povezani s filmom. Opremio je brojna dizajnerska izdanja Hrvatskog filmskog saveza, dizajnirao identitete filmskih festivala (25 FPS, Dani hrvatskog filma) i festivalskih promocija hrvatske kinematografije (Annecy, Berlin, Cannes) te plakate za filmove (Bonobostudio) i filmske izložbe.

Autor je opreme niza monografija (Zvonimir Berković, Nedeljko Dragić, Tomaž Pandur, Nikola Tanhofer, Dunja Vejzović) i izložbenih kataloga (Goran Petercol, Edita Schubert) te dobitnik nagrada Salona mladih, Zagrebačkog salona, Izložbe hrvatskog dizajna i Zgrafa.

Više: serdarevic.eu