Dizajner i umjetnik

Predstavljamo: Boris Greiner

U našoj Galeriji i Multimediji predstavljamo neke od recentnih radova grafičkog dizajnera, konceptualnog umjetnika, pisca i kritičara Borisa Greinera
Boris Greiner i Boris Cvjetanović
Boris Cvjetanović i Boris Greiner kao statisti u filmu “Trimmhouse" Hrvoslave Brkušić i Mire Manojlovića

Boris Greiner rođen je 1959. u Zagrebu. Autorsko djelovanje započinje 1983. godine. Zajedno sa Stanislavom Habjanom ostvaruje brojne projekte u raznim medijima (grafički materijali, proza, performansi, izložbe, akcije i eksperimentalni filmovi) u okviru dvadesetogodišnjeg konceptualnog projekta Greiner&Kropilak Mailart Office.

Od 1992. s Habjanom i Danijelom Žeželjem djeluje u okviru umjetničke grupe Slipa Konfidenca, a 2001. s Habjanom, Žeželjem i Borisom Cvjetanovićem osniva umjetničku organizaciju Petikat. Godine 2003. završava dvadesetogodišnji autorski projekt Greiner&Kropilak Mailart Office i otada uglavnom djeluje samostalno. Objavljuje osvrte o događanjima na suvremenoj likovnoj sceni u medijima i u seriji knjiga sabranih tekstova Osvojena područja. Bio je povjerenik za eksperimentalni film u HAVC-u od 2010. do 2013. godine. Profesionalno djeluje kao grafički dizaj­ner. Dosad je ostvario dvadesetak samostalnih izložbi i performansa, objavio petnaest knjiga i snimio sedamnaest filmova.

U Galeriji predstavljamo radove iz tri projekata:

“Novembarart society” (1-9)
Serija naslovnih stranica izmišljenog časopisa, čiji podnaslov ‘post & alternative truth magazine’ sugerira njegovu tematsku orijentaciju.(Ideja i dizajn nerealiziranih izdanja.)

“Osvojena područja” (1-8)
Serija knjiga, zbirke tekstova o događajima na suvremenoj likovnoj sceni 2005-2020. (Dizajn vlastitih realiziranih izdanja.)

“Papirnati podmetači” (1-7)
Papirnati podmetači za restaurant “Mali bar” preuzimaju format stolnih novina. Sadržaj je tematski usmjeren i svaki je broj posvećen pojedinoj dimenziji u prostoru kulinarstva. Pa je tako prvi broj uvodan, drugi kao motiv uzima sol, treći jaja, četvrti predstavlja ‘male’ zalogaje širom svijeta, peti zagrebačku gastro situaciju u prošlosti, šesti  ‘Books&Cooks’ izabire kraće i duže citate iz književnosti vezane za hranu, a sedmi ‘Film and Food’ u fokus uzima slavne gozbe u ‘sedmoj umjetnosti’. (Autorski interpretirana narudžba, uredništvo i dizajn.)

U Multimediji pogledajte press-konferenciju kao autorski rad u povodu izlaska knjige Osvojena područja 8.