Srećko Horvat SREĆKO HORVAT: Moramo dati sve od sebe da u vremenu kraja živimo onako kako bismo voljeli da smo živjeli Dorotea Held
Nikola Kuprešanin NIKOLA KUPREŠANIN: Jedan od sto napisanih scenarija u konačnici se ekranizira Kruno Lokotar
Lovro Škopljanac LOVRO ŠKOPLJANAC: Devedeset devet posto svih čitatelja književnosti su neprofesionalni čitatelji Katarina Luketić
Jenn Thompson JENN THOMPSON: Mali izdavači uvijek su prvi objavljivali radikalnu književnost Lora Tomaš
Carmen Maria Machado CARMEN MARIA MACHADO: Zlostavljački odnosi su nevjerojatno predvidljivi Lora Tomaš
Chloé Billon CHLOÉ BILLON: Zbog "Osmog povjerenika" učila sam korzički i slušala govor dilera Dinko Kreho
Neven Ušumović NEVEN UŠUMOVIĆ: Male, prljave anegdote kao polazišta za derealističke eksplozije Marko Pogačar
Lana Barić LANA BARIĆ: Hitchcock je rekao da je Rebeccu adaptirao u film zato što se radilo o lošem romanu Mija Pavliša
Magdalena Blažević MAGDALENA BLAŽEVIĆ: Naše majke su učili da je sve što je žensko i tabu Monika Herceg
Vlado Bulić VLADO BULIĆ: U ovom poslu cenzurira excel-tablica s podacima o strukturi publike Kruno Lokotar
Lana Deban i Ljubica Letinić LANA DEBAN/LJUBICA LETINIĆ: Čitanje naglas je najbolji test napisane rečenice Luka Ostojić
Razgovor SREĆKO HORVAT: Moramo dati sve od sebe da u vremenu kraja živimo onako kako bismo voljeli da smo živjeli Dorotea Held
Tema Jedan dan u životu Emila Tišbajna, Tima Krugera, Samuela Becketta ili perovođe Bartlebyja Goran Ferčec
Razgovor LOVRO ŠKOPLJANAC: Devedeset devet posto svih čitatelja književnosti su neprofesionalni čitatelji Katarina Luketić
Razgovor CHLOÉ BILLON: Zbog "Osmog povjerenika" učila sam korzički i slušala govor dilera Dinko Kreho
Razgovor NEVEN UŠUMOVIĆ: Male, prljave anegdote kao polazišta za derealističke eksplozije Marko Pogačar
Razgovor LANA BARIĆ: Hitchcock je rekao da je Rebeccu adaptirao u film zato što se radilo o lošem romanu Mija Pavliša
Razgovor VLADO BULIĆ: U ovom poslu cenzurira excel-tablica s podacima o strukturi publike Kruno Lokotar